Portal

Informatie, idei, inspiratie

Marketing Focus – www.marketingfocus.ro - a fost lansata de Institutul de Marketing și More Marketing Solutions cu scopul de a aduce un plus de informatie, idei si resurse de marketing atât profesionistilor de marketing, cât si celorlalti actori implicati in livrarea performantei de marketing, comunicare si relatii publice, resurse umane, IT, financiar, relatii cu clientii si nu in ultimul rând management. Obiectivele acestei publicatii sunt informarea, educarea si profesionalizarea audientei interesate de activitatile de marketing.

Sectiuni: Noutati, Opinii, Interviuri, Resurse (Cursuri, Webinare, Carti de marketing, Solutii de marketing), Marketing Focus (Trenduri, Legislatie etc).

Marketing pentru... toti!

Toata lumea face marketing. Marketingul nu mai functioneaza ca siloz, nu mai este doar treaba celor de la „departamentul marketing”. Performanta depinde de colaborarea la nivelul organizatiei si de o arhitectura redefinita in jurul consumatorului, nu de structura pe departamente. Mai mult decât oricând, marketingul este treaba intregii organizatii care trebuie sa inteleaga miza si strategia de marketing. Problemele care apar sunt cauzate, cel mai adesea, de lipsa de comunicare. Revista MARKETING FOCUS incearca sa stimuleze cooperarea si manevrarea unui limbaj comun pentru toate departamentele implicate pentru alegerea si implementarea celor mai bune solutii, cu impact asupra performantei de marketing prin cât mai multe exemple, solutii si studii de caz. Hard edged marketing!

Portalul MARKETING FOCUS a aparut si din nevoia de aduce informatii hard edged, orientate catre crearea de valoare si rezultate. Informatiile se distribuie online si ramân disponbile online si pot fi publicate si in variante de download sau de tipar la cerere. Ne-am propus editii si subiecte care sa nu se limiteze doar la comunicarea de marketing, care are ponderea majoritara in toate materialele disponibile momentan, ci mai ales teme si dileme mai tehnice: tehnologie, indicatori de performanta, canele noi de distributie, implicatii financiare si legislative. De asemenea, lecturi care sa ajute oamenii de marketing sa vorbeasca aceeasi limba cu colegii lor de la finante si, mai ales, cu managerii si actionarii.

Institutul de Marketing și More Marketing Solutions reprezinta Oxford College of Marketing in Romania si ofera astfel sprijin in Romania tututor marketerilor interesati sa-si creasca performanta profesionala prin calificari CIM (Chartered Institute of Marketing). Asociația “Institutul de Marketing” este o asociatie non profit infiintata cu scopul de a imbunatati practica si performantele marketingului prin programe de pregatire, schimb de know –how si bune practici intre profesionisti si acces la informatii si resurse de marketing de calitate.

Chartered Institute of Marketing (CIM) este cea mai mare institutie a profesionistilor de marketing din lume. Calificarile profesionale CIM sunt programe de pregatire in marketing cu recunoastere internationala. Chartered Institute of Marketing (CIM) joaca un rol cheie in formarea, dezvoltarea si reprezentarea profesiei de marketer.

Chartered Institute of Marketing (CIM) este liderul international al comunitatii profesionistilor de marketing cu 45000 de membri in intreaga lume. Cu peste o suta de ani de existenta, CIM defineste standardele industriei de marketer in Marea Britanie si s-a impus ca lider in definirea si implementarea bunelor practici de marketing in intreaga lume. Institutul exista pentru a dezvolta profesia de marketer, pentru a intretine standardele profesionale si pentru a imbunatati permanent competentele marketerilor, permitandu-le sa obtina rezultate exceptionale pentru organizatiile la care lucreaza.

Revista Marketing Focus a fost lansata de Institutul de Marketing  cu scopul de a aduce un plus de informatie, idei si resurse de marketing atat profesionistilor de marketing, cat si celorlalti actori si departamente implicate in livrarea performantei de marketing:comunicare si relatii publice, resurse umane, IT, financiar,  relatii cu clientii si nu in ultimul rand management. 

Aboneaza-te la revista Marketing Focus pentru a fi la zi cu resurse si informatii din domeniu.