Legislatie

In siajul extrem de rapid si odata aparitia inovatiilor tehnologice, magazinele online…
 Marketing Focus, impreuna cu colaboratorii sai pregateste o serie de materiale pe…
Provocarile legislative se diversifica incremental pe masura ce un business devine mai…
Cum se lucreaza eficient si legal cu o baza de date? Ce…
Campaniile de marketing in FMGC au suscitat deseori discutii aprinse. Despre legislatia…
Problema Am ales o problema de legislatie de marketing cu final deschis…

Website si obligatii legale

08 Iun 2014
2082 ori
Realizarea unui website este primul pas pentru oricine intra in zona marketingului…
Frecventa cu care primim in calitate de consumatori astfel de mesaje arata…
Concursurile raman instrumentul cel mai eficace in artileria tactica a oamenilor de…
DISTRIBUIM adesea materiale care circula viral Oamenii de marketing se lovesc foarte…

Carti de marketing

Cronica de carte - "De ce cumparam?"

Cronica de carte - "De ce cumparam?"

26 Iunie 2018

Paco Underhill este un psiholog, autor si fondator al companiei de cercetare de piata si consultanta, Envirosell care a decis acum 30 ani sa studieze comportamentul consumatorilor in magazine si, dupa 30 ani inca continua sa descopere insight-uri noi legate de experienta de cumparare. Calatorind in toata lumea, ca fiu de diplomat, dar si cu experienta in grupul non-profit “Project of Public Space” a incercat sa optimizeze la maximum mediul in care traim.  Cartea ”Why We Buy” este un bestseller, apreciata atat de publicatii recunoscute (ex: New York Times), alti scriitori/producatori (ex: Bob Gale), dar si de Directori Generali ai unor companii de renume.  Ma asteptam ca aceasta carte sa fie una mai tehnica, perceptive influentata subiectiv de lecturile din ultima perioada (ex:...

Revista Marketing Focus a fost lansata de Institutul de Marketing  cu scopul de a aduce un plus de informatie, idei si resurse de marketing atat profesionistilor de marketing, cat si celorlalti actori si departamente implicate in livrarea performantei de marketing:comunicare si relatii publice, resurse umane, IT, financiar,  relatii cu clientii si nu in ultimul rand management. 

Aboneaza-te la revista Marketing Focus pentru a fi la zi cu resurse si informatii din domeniu.