Legislatie

In contextul discutiilor recente de la nivel european pe tema protejarii drepturilor…
In siajul extrem de rapid si odata aparitia inovatiilor tehnologice, magazinele online…
 Marketing Focus, impreuna cu colaboratorii sai pregateste o serie de materiale pe…
Provocarile legislative se diversifica incremental pe masura ce un business devine mai…
Cum se lucreaza eficient si legal cu o baza de date? Ce…
Campaniile de marketing in FMGC au suscitat deseori discutii aprinse. Despre legislatia…
Problema Am ales o problema de legislatie de marketing cu final deschis…

Website si obligatii legale

08 Iun 2014
2521 ori
Realizarea unui website este primul pas pentru oricine intra in zona marketingului…
Frecventa cu care primim in calitate de consumatori astfel de mesaje arata…
Concursurile raman instrumentul cel mai eficace in artileria tactica a oamenilor de…
DISTRIBUIM adesea materiale care circula viral Oamenii de marketing se lovesc foarte…

Carti de marketing

Small Data. Indicii marunte care scot la iveala trenduri de masa

Small Data. Indicii marunte care scot la iveala trenduri de masa

01 Martie 2019

Cand in toata lumea se vuieste despre BIG DATA, permiteti-mi sa va recomand o carte despre SMALL DATA, scrisa de Martin Lindstrom, autor al bestsellerului “Buyology”. Martin, consultant pentru unele din cele mai recunoscute branduri din lume (Walt Disney Company, Red Bull, Nestle, LEGO) se prezinta a fi un “anchetator criminalist specilizat in small data sau ADN emotional”, insa oamenii il gasesc a fi o combinatie de psiholog si detectiv. Titulatura lui oficiala este “consultant de branding”, insa majoritatea companiilor il angajeaza pentru a scoate la iveala dorintele consumatorilor intrucat “dorinta este intotdeauna legata de o poveste sau de un gol care trebuie umplut: o aspiratie care afecteaza, rascoleste si motiveaza comportamentul uman, atat constient, cat si inconstient.” Toti specialistii in marketing...

Revista Marketing Focus a fost lansata de Institutul de Marketing  cu scopul de a aduce un plus de informatie, idei si resurse de marketing atat profesionistilor de marketing, cat si celorlalti actori si departamente implicate in livrarea performantei de marketing:comunicare si relatii publice, resurse umane, IT, financiar,  relatii cu clientii si nu in ultimul rand management. 

Aboneaza-te la revista Marketing Focus pentru a fi la zi cu resurse si informatii din domeniu.