Legislatie

In siajul extrem de rapid si odata aparitia inovatiilor tehnologice, magazinele online…
 Marketing Focus, impreuna cu colaboratorii sai pregateste o serie de materiale pe…
Provocarile legislative se diversifica incremental pe masura ce un business devine mai…
Cum se lucreaza eficient si legal cu o baza de date? Ce…
Campaniile de marketing in FMGC au suscitat deseori discutii aprinse. Despre legislatia…
Problema Am ales o problema de legislatie de marketing cu final deschis…

Website si obligatii legale

08 Iun 2014
2403 ori
Realizarea unui website este primul pas pentru oricine intra in zona marketingului…
Frecventa cu care primim in calitate de consumatori astfel de mesaje arata…
Concursurile raman instrumentul cel mai eficace in artileria tactica a oamenilor de…
DISTRIBUIM adesea materiale care circula viral Oamenii de marketing se lovesc foarte…

Carti de marketing

The Power of Visual Storytelling

The Power of Visual Storytelling

11 Ianuarie 2019

O carte practica menita sa arate specialistului in marketing de ce “visual storytelling” este valoros si usor de adoptat chiar daca acesta nu dispune de o echipa numeroasa sau de un buget substantial. Autoarele impartasesc in carte nenumarate exemple personale, sfaturi, toate colectate de la companii de succes care deja se folosesc de arta vizuala, atat in strategii adresate partenerilor (B2B) sau consumatorilor (B2C), dar si in cadrul actiunilor tactice. Jessica Gioglio si Ekaterina Walter sunt amandoua speakeri recunoscuti la nivel international, startegi in domeniul “social media”, cu experiente in companii precum Sprinklr, Dunkin’Donuts, TripAdvisor, Intel, Accenture. Prefata cartii, avand in vedere subiectul propus, nu putea fi realizata decat de Dan Roam, autorul celor doua best-seller-uri internationale, “Pe spatele servetelului. Cum sa...

Revista Marketing Focus a fost lansata de Institutul de Marketing  cu scopul de a aduce un plus de informatie, idei si resurse de marketing atat profesionistilor de marketing, cat si celorlalti actori si departamente implicate in livrarea performantei de marketing:comunicare si relatii publice, resurse umane, IT, financiar,  relatii cu clientii si nu in ultimul rand management. 

Aboneaza-te la revista Marketing Focus pentru a fi la zi cu resurse si informatii din domeniu.