Legislatie

In contextul discutiilor recente de la nivel european pe tema protejarii drepturilor…
In siajul extrem de rapid si odata aparitia inovatiilor tehnologice, magazinele online…
 Marketing Focus, impreuna cu colaboratorii sai pregateste o serie de materiale pe…
Provocarile legislative se diversifica incremental pe masura ce un business devine mai…
Cum se lucreaza eficient si legal cu o baza de date? Ce…
Campaniile de marketing in FMGC au suscitat deseori discutii aprinse. Despre legislatia…
Problema Am ales o problema de legislatie de marketing cu final deschis…

Website si obligatii legale

08 Iun 2014
2809 ori
Realizarea unui website este primul pas pentru oricine intra in zona marketingului…
Frecventa cu care primim in calitate de consumatori astfel de mesaje arata…
Concursurile raman instrumentul cel mai eficace in artileria tactica a oamenilor de…
DISTRIBUIM adesea materiale care circula viral Oamenii de marketing se lovesc foarte…

Carti de marketing

How to Use BIG DATA to Win Customers, Beat Competitors, and Boost Profits

How to Use BIG DATA to Win Customers, Beat Competitors, and Boost Profits

19 Iulie 2019

The Big Data-Driven Business. How to Use BIG DATA to Win Customers, Beat Competitors, and Boost Profits – Russell Glass, Sean Callahan, 2015 Dupa o recomandare de SMALL DATA, carte scrisa de Martin Lindstrom, ca sa “echilibrez” balanta, va recomand si o lectura de BIG DATA scrisa de Sean Callahan, Senior Content Marketing Manager la LinkedIn si Russell Glass, CEO la Ginger si in trecut CEO si Fondator Bizo, o platforma de B2B marketing achizitionata de LinkedIn. “BIG DATA este un concept ce poate intimida, la prima vedere. Un termen ce suna dur. Suna copleșitor. Un concept ce te duce cu gandul ca este scump. Datele au fost întotdeauna in preajma noastra. Diferența de azi versus acum ceva timp in urma este...

Revista Marketing Focus a fost lansata de Institutul de Marketing  cu scopul de a aduce un plus de informatie, idei si resurse de marketing atat profesionistilor de marketing, cat si celorlalti actori si departamente implicate in livrarea performantei de marketing:comunicare si relatii publice, resurse umane, IT, financiar,  relatii cu clientii si nu in ultimul rand management. 

Aboneaza-te la revista Marketing Focus pentru a fi la zi cu resurse si informatii din domeniu.