Legislatie

In contextul discutiilor recente de la nivel european pe tema protejarii drepturilor…
In siajul extrem de rapid si odata aparitia inovatiilor tehnologice, magazinele online…
 Marketing Focus, impreuna cu colaboratorii sai pregateste o serie de materiale pe…
Provocarile legislative se diversifica incremental pe masura ce un business devine mai…
Cum se lucreaza eficient si legal cu o baza de date? Ce…
Campaniile de marketing in FMGC au suscitat deseori discutii aprinse. Despre legislatia…
Problema Am ales o problema de legislatie de marketing cu final deschis…

Website si obligatii legale

08 Iun 2014
3294 ori
Realizarea unui website este primul pas pentru oricine intra in zona marketingului…
Frecventa cu care primim in calitate de consumatori astfel de mesaje arata…
Concursurile raman instrumentul cel mai eficace in artileria tactica a oamenilor de…
DISTRIBUIM adesea materiale care circula viral Oamenii de marketing se lovesc foarte…

Carti de marketing

SOSTAC ®, Ghidul tau perfect pentru un plan de marketing digital

SOSTAC ®, Ghidul tau perfect pentru un plan de marketing digital

04 Iunie 2020

Cum aducem claritate in strategie in vremuri in care fara marketing digital ne omoara criza economica? Asta daca supravietuim Covidului. Cum aducem simplitatea in complexitatea canalelor digitale? Cum adaptam rapid un plan suficient de detaliat, care sa poata fi si implementat si sa produca rezultate?  Mica dar cuprinzatoarea carte a lui PR Smith, SOSTAC®, Ghidul tău perfect pentru un plan de marketing digital” poate aduce solutii palpabile. Mnemonicul modelului de planificare te ajută ca practician să-l vinzi oricui - client, manager, board- iar ca manager ocupat sa-ti adaptezi, revizuiesti si limpezesti strategia la tsunami-ul din jur.  Prin exemple si studii de caz, te inspira si te ajuta sa urmaresti cum integrarea digitala prinde contur si aduce rezultate prin tactici duse la...

Revista Marketing Focus a fost lansata de Institutul de Marketing  cu scopul de a aduce un plus de informatie, idei si resurse de marketing atat profesionistilor de marketing, cat si celorlalti actori si departamente implicate in livrarea performantei de marketing:comunicare si relatii publice, resurse umane, IT, financiar,  relatii cu clientii si nu in ultimul rand management. 

Aboneaza-te la revista Marketing Focus pentru a fi la zi cu resurse si informatii din domeniu.