Trenduri

Punctele de contact sunt importante, dar traseul integral parcurs de un client…
Experienta oferita clientilor este noua prioritate de care se leaga proiectele mai…
Cum faci minuni in pastrarea loialitatii clientilor? Cu un nou concept de…
Experienta oferita clientilor ( Customer Experience) devine tot mai mult o prioritate…
A fost publicat de curand un white paper Euromonitor: „Top 10 Global…

Dintre trenduri adunate

24 Ian 2017
785 ori
Trendurile vin si trec. Pentru ca oamenii de marketing sa livreze performanta…
In prag de toamna si inscrieri la programul Mastering Metrics, ne-am propus…
Compania LÓreal a lansat o noua intiativa de marketing prin continut, Fab…
 Relatia cu clientii ar trebui sa fie principala preocupare oamenilor de marketing…
In contextul in care tehnonlogia devine omniprezenta in business, iar consumatorii digitali…
 Daca recomandarile profesionistilor din zona de servicii de marketing sunt adesea legate…

Revista Marketing Focus a fost lansata de Institutul de Marketing  cu scopul de a aduce un plus de informatie, idei si resurse de marketing atat profesionistilor de marketing, cat si celorlalti actori si departamente implicate in livrarea performantei de marketing:comunicare si relatii publice, resurse umane, IT, financiar,  relatii cu clientii si nu in ultimul rand management. 

Aboneaza-te la revista Marketing Focus pentru a fi la zi cu resurse si informatii din domeniu.