Trenduri

Ce se schimba si ce nu in 2016? Care ar trebui sa…
Portalul Marketing Focus realizeaza o serie de materiale speciale pentru a identifica…
Managementul experientei oferite clientilor va fi principala sursa de avantaj competitiv in…
Un nou concept in cumpararea de media: programmatic buying? Ce inseamna si…
Elevii si studentii, dar si pensionarii sau corporatistii, devin, din iulie pana…

Top gafe in Social Media

13 Mar 2014
2145 ori
Angajati rautaciosi, tweet-uri programate, conturi sparte, stiri necorespunzatoare despre evenimente tragice, insensibilitate…
Marketingul mobil a devenit un element esential in strategia oricarui specialist de…

Portretul marketerului ideal

19 Feb 2014
1769 ori
Ultimii ani au modificat radical felul in care se face marketing: schimbarea…

Continutul, noua reclama

12 Mar 2014
2082 ori
Marketingul prin continut (strategie prin care se produce si se distribuie continut…

Cum se masoara succesul?

30 Ian 2014
2893 ori
„Ce instrumente de masurare ar trebui sa fie cunoscute si folosite mai…
Anul 2014 readuce in discutia problema raportarii marketerilor la eficienta, mai precis…

Revista Marketing Focus a fost lansata de Institutul de Marketing  cu scopul de a aduce un plus de informatie, idei si resurse de marketing atat profesionistilor de marketing, cat si celorlalti actori si departamente implicate in livrarea performantei de marketing:comunicare si relatii publice, resurse umane, IT, financiar,  relatii cu clientii si nu in ultimul rand management. 

Aboneaza-te la revista Marketing Focus pentru a fi la zi cu resurse si informatii din domeniu.