Tehnologie

De fiecare data cand un nou instrument de marketing este validat la…
“Garbage in, garbage out” este celebra zicala englezeasca care ne atrage atentia…
Principala cauza pentru care companiile cu servicii B2B (business to business) pierd…
Corina Stanescu este Marketing Automation Global Platform Manager pentru compania Elsevier, parte…

Cui ii e frica de Big Data?

02 Feb 2015
1168 ori
Ne e teama de Big Brother si pare-se ca si de Big…
"Datele sunt noul petrol". "Datele sunt noul… sol. "– a raspuns dupa…
Preluam rapid ca marketeri toti termenii la moda, iar conceptul de big…
Ce inseamna Marketing 4.0 si ce aduc nou solutiile de marketing automation?…
Succesul unor cazinouri precum Harrah's Entertaintment sau Foxwoods au creat, inca de…
Cum va sustin solutiile CRM strategia de marketing? Un interviu cu Raluca…
Asteptarile clientilor se modifica in acelasi ritm cu tehnologia. Impactul si provocarile…

Revista Marketing Focus a fost lansata de Institutul de Marketing  cu scopul de a aduce un plus de informatie, idei si resurse de marketing atat profesionistilor de marketing, cat si celorlalti actori si departamente implicate in livrarea performantei de marketing:comunicare si relatii publice, resurse umane, IT, financiar,  relatii cu clientii si nu in ultimul rand management. 

Aboneaza-te la revista Marketing Focus pentru a fi la zi cu resurse si informatii din domeniu.