Carti de marketing

The Big Data-Driven Business. How to Use BIG DATA to Win Customers,…
Cand in toata lumea se vuieste despre BIG DATA, permiteti-mi sa va…
O carte practica menita sa arate specialistului in marketing de ce “visual…
Paco Underhill este un psiholog, autor si fondator al companiei de cercetare…
De ce recenzii de carti? Pentru ca in ultimii ani am reusit…
Intrebati, intrebati si, pe rand, o sa aflati! Ce mai cititi? Ce…
Deseori, in jobul nostru de marketeri, pierduti in Google Analytics si promotii,…

Cartea lunii de la CIM

23 Aug 2016
2722 ori
Cum sustineti vanzarile prin retelele sociale? Cartea lunii de la CIM este…
Gandirea de tip cutie neagra Sau Cum ia nastere inovatia din esecuri…
Ca sa ma sarbatoresc cum se cuvine ca femeie si om de…

Customer Experience Edge

16 Apr 2015
3889 ori
Termenul de "customer experience" (CE) se repeta mai nou obsesiv intre practicienii…

Revista Marketing Focus a fost lansata de Institutul de Marketing  cu scopul de a aduce un plus de informatie, idei si resurse de marketing atat profesionistilor de marketing, cat si celorlalti actori si departamente implicate in livrarea performantei de marketing:comunicare si relatii publice, resurse umane, IT, financiar,  relatii cu clientii si nu in ultimul rand management. 

Aboneaza-te la revista Marketing Focus pentru a fi la zi cu resurse si informatii din domeniu.