Solutii de marketing

Studiile si practica de marketing arata ca personalizarea este esentiala in cresterea…
Cu totii primim mesaje despre care simtim ca nu ne privesc, emailuri…
Uneori volumul de munca ridicat, diversitatea responsabilitatilor sau pur si simplu absenta…
In 2018, incercam sa cucerim utilizatorii chiar cu cativa pasi inainte de…
In prima parte a acestui articol va propuneam sa analizam motivele pentru…
Explozia din ultimul deceniu a tehnologiilor digitale a creat clienti „autorizati”, atat…
Explozia din ultimul deceniu a tehnologiilor digitale a creat clienti „autorizati”, atat…
Despre probleme, dar si despre practici de succes in customer experience nu…
Ce sunt micromomentele si de ce conteaza in campaniile de marketing? Dupa…
In anii ’40 Abbott Laboratories - companie farmaceutica americana - a sponsorizat…
Agentiile de research din Romania isi perfectioneaza si dezvolta tot mai mult…

Revista Marketing Focus a fost lansata de Institutul de Marketing  cu scopul de a aduce un plus de informatie, idei si resurse de marketing atat profesionistilor de marketing, cat si celorlalti actori si departamente implicate in livrarea performantei de marketing:comunicare si relatii publice, resurse umane, IT, financiar,  relatii cu clientii si nu in ultimul rand management. 

Aboneaza-te la revista Marketing Focus pentru a fi la zi cu resurse si informatii din domeniu.