Solutii de marketing

In prima parte a acestui articol va propuneam sa analizam motivele pentru…
Explozia din ultimul deceniu a tehnologiilor digitale a creat clienti „autorizati”, atat…
Explozia din ultimul deceniu a tehnologiilor digitale a creat clienti „autorizati”, atat…
Despre probleme, dar si despre practici de succes in customer experience nu…
Ce sunt micromomentele si de ce conteaza in campaniile de marketing? Dupa…
In anii ’40 Abbott Laboratories - companie farmaceutica americana - a sponsorizat…
Agentiile de research din Romania isi perfectioneaza si dezvolta tot mai mult…
Valoare de viata a a clientilor (Livetimevalue , LTV sau Customer lifetime…
Intre echipele de marketing si cele de vanzari a existat mereu un…
Inbound marketing-ul este o filosofie relativ noua, dezvoltata in Statele Unite de…
Solutiile de marketing digital se diversifica, iar marketingul direct evolueaza odata cu…

Revista Marketing Focus a fost lansata de Institutul de Marketing  cu scopul de a aduce un plus de informatie, idei si resurse de marketing atat profesionistilor de marketing, cat si celorlalti actori si departamente implicate in livrarea performantei de marketing:comunicare si relatii publice, resurse umane, IT, financiar,  relatii cu clientii si nu in ultimul rand management. 

Aboneaza-te la revista Marketing Focus pentru a fi la zi cu resurse si informatii din domeniu.