Interviuri

Intr-un domeniu dinamic si cu perspective deosebite in Romania, munca unui eCommerce…
Care este secretul succesului marketingului “made in Transilvania” la Reghin si cum…
Omni-channel - avantaje si dezavantaje. Cum ajungi la profit fara sa iti…
Studio Moderna este o companie de marketing direct, asa ca este firesc…
De ce poate fi deosebit de provocator si aducator de satisfactii sa…
Intre marketing si management, intre marketing si directorii financiari apar inca probleme,…
Ce inseamna cu adevarat “customer experience” intr-o companie pentru care managementul experientei…
Cum ajuta marketingul bine facut la mai multe rezulate si calitate in…
Companiille cu performante peste de medie din Romania isi cladesc tot mai…
Manager de marketing 3 in 1? Asa am putea vorbi despre Simona…
Ce rol are marketingul in succesul si strategia de crestere a grupului…

Interviuri

„Ce poate fi mai valoros pentru un brand decat experienta exceptionala a fiecarui client?” - Adina Ana-Maria Paris

„Ce poate fi mai valoros pentru un brand decat experienta exceptionala a fiecarui client?” - Adina Ana-Maria Paris

03 Octombrie 2019

Intr-un domeniu dinamic si cu perspective deosebite in Romania, munca unui eCommerce Manager in FMCG presupune cunostinte...

Marketing si HR care motorizeaza branduri vechi si noi din Transilvania

Marketing si HR care motorizeaza branduri vechi si noi din Transilvania

27 Septembrie 2019

Care este secretul succesului marketingului “made in Transilvania” la Reghin si cum sprijina HR-ul activitatile...

De unde vine succesul in marketingul omnichannel?(II)

De unde vine succesul in marketingul omnichannel?(II)

04 Iulie 2019

Omni-channel - avantaje si dezavantaje. Cum ajungi la profit fara sa iti tradezi ADN-ul? Suntem in...

Oricine vrea sa “ramana in piata”, trebuie sa fie foarte bine pregatit, indiferent de varsta

Oricine vrea sa “ramana in piata”, trebuie sa fie foarte bine pregatit, indiferent de varsta

18 Iunie 2019

De ce poate fi deosebit de provocator si aducator de satisfactii sa faci marketing in...

Revista Marketing Focus a fost lansata de Institutul de Marketing  cu scopul de a aduce un plus de informatie, idei si resurse de marketing atat profesionistilor de marketing, cat si celorlalti actori si departamente implicate in livrarea performantei de marketing:comunicare si relatii publice, resurse umane, IT, financiar,  relatii cu clientii si nu in ultimul rand management. 

Aboneaza-te la revista Marketing Focus pentru a fi la zi cu resurse si informatii din domeniu.