Interviuri

Cu peste 15 ani de experienta in marketing si comunicare, in egala…
Roxana este un profesionist care a facut la timp pasul de la…
Un curs de Customer Experience va poate ajuta sa intelegeti mai bine…
Cum va ajuta un curs de marketing strategic certificat international si cum…
Cum se face marketing pe piata vinului si cum se implica top…
Doamna profesor, Cristina Bogdan, o dezbatere de pe agenda celei de a…
Marketingul este psihologie aplicata, spune dupa 14 ani de experienta de in …
L'Oréal Romania are in portofoliu 19 marci, mai mult de trei milioane…
L'Oréal Romania are in portofoliu 19 marci, mai mult de trei milioane…
Intre lumea marketingului si cea a IT-ului, cu tot ce include asta…
Un profesionist eficient dar modest se ascunde in spatele echipei ambitioase de…

Interviuri

Roxana Irinciuc: Marketingul este pasiune

Roxana Irinciuc: Marketingul este pasiune

29 Octombrie 2018

Roxana este un profesionist care a facut la timp pasul de la comunicare la digital...

Diana Rada Puiu: este mereu nevoie de solutii adaptabile in Customer Experience

Diana Rada Puiu: este mereu nevoie de solutii adaptabile in Customer Experience

19 Octombrie 2018

Un curs de Customer Experience va poate ajuta sa intelegeti mai bine mecanismele si modalitatile...

Strategie inainte de tactici, structura nu doar creativitate.

Strategie inainte de tactici, structura nu doar creativitate.

03 Octombrie 2018

Cum va ajuta un curs de marketing strategic (https://www.institutuldemarketing.ro/certificare-strategic-marketing/) certificat international si cum se poate studia...

Cum construiesti branduri premium pe piata vinului din Romania?

Cum construiesti branduri premium pe piata vinului din Romania?

14 Septembrie 2018

Cum se face marketing pe piata vinului si cum se implica top managementul in lansarea...

Revista Marketing Focus a fost lansata de Institutul de Marketing  cu scopul de a aduce un plus de informatie, idei si resurse de marketing atat profesionistilor de marketing, cat si celorlalti actori si departamente implicate in livrarea performantei de marketing:comunicare si relatii publice, resurse umane, IT, financiar,  relatii cu clientii si nu in ultimul rand management. 

Aboneaza-te la revista Marketing Focus pentru a fi la zi cu resurse si informatii din domeniu.