Interviuri

Ambitioasa si modesta, Oltea Belciuganu conduce departamentul de marketing al bancii cu…
Cum pozitionezi o companie in topul liderilor de profil? Cum poti sa…
Cu peste 15 ani de experienta in marketing si comunicare, in egala…
Roxana este un profesionist care a facut la timp pasul de la…
Un curs de Customer Experience va poate ajuta sa intelegeti mai bine…
Cum va ajuta un curs de marketing strategic certificat international si cum…
Cum se face marketing pe piata vinului si cum se implica top…
Doamna profesor, Cristina Bogdan, o dezbatere de pe agenda celei de a…
Marketingul este psihologie aplicata, spune dupa 14 ani de experienta de in …
L'Oréal Romania are in portofoliu 19 marci, mai mult de trei milioane…
L'Oréal Romania are in portofoliu 19 marci, mai mult de trei milioane…

Interviuri

De unde vine succesul in marketingul omnichannel?(II)

De unde vine succesul in marketingul omnichannel?(II)

04 Iulie 2019

Omni-channel - avantaje si dezavantaje. Cum ajungi la profit fara sa iti tradezi ADN-ul? Suntem in...

Oricine vrea sa “ramana in piata”, trebuie sa fie foarte bine pregatit, indiferent de varsta

Oricine vrea sa “ramana in piata”, trebuie sa fie foarte bine pregatit, indiferent de varsta

18 Iunie 2019

De ce poate fi deosebit de provocator si aducator de satisfactii sa faci marketing in...

​„Jocul seductiei dintre branduri si consumatori este din ce in ce mai mult un joc al nuantelor si al fineturilor” - Iulia Cornigeanu

​„Jocul seductiei dintre branduri si consumatori este din ce in ce mai mult un joc al nuantelor si al fineturilor”...

19 Decembrie 2018

Profesionistii romani care lucreaza in strainatate se confrunta, deseori, cu provocari care „tin in mare...

„Trebuie gasit mereu un echilibru intre instrumentele de cercetare moderne si cele traditionale in functie de populatia tinta si obiectivele de business la care trebuie sa raspunda cercetarea.” - Mihai Ciuta

„Trebuie gasit mereu un echilibru intre instrumentele de cercetare moderne si cele traditionale in functie de populatia tinta si obiectivele...

11 Decembrie 2018

Pentru profesionistii romani care lucreaza in strainatate, conditiile de lucru si competitivitatea sunt primele pe...

Revista Marketing Focus a fost lansata de Institutul de Marketing  cu scopul de a aduce un plus de informatie, idei si resurse de marketing atat profesionistilor de marketing, cat si celorlalti actori si departamente implicate in livrarea performantei de marketing:comunicare si relatii publice, resurse umane, IT, financiar,  relatii cu clientii si nu in ultimul rand management. 

Aboneaza-te la revista Marketing Focus pentru a fi la zi cu resurse si informatii din domeniu.