Interviuri

Povestea cu pasiunea si profesia care merg mana in mana pare un…
Olivian Breda este freelancer in marketing digital, a absolvit o facultate cu…
Psiholog pasionat de marketing, Stefan Georgescu si-a inceput cariera in cercetare de…
Elena Dobre, Digital Marketing Strategist, are o bogata experienta in marketing online,…
Irina George este unul dintre profesionistii romani care au facut rapid si…
Eliza Ioana ne povesteste, din experienta personala, ce inseamna sa lucrezi ca…
Luminita Tanasie este Director Executiv la Coalitia ONG Natura 2000 Romania, licentiata…
Cristian Ignat conduce divizia specializata de Pay Per Click din 2Parale, agentie…

Interviuri

Ne bazam pe marketing in tot ceea ce facem

Ne bazam pe marketing in tot ceea ce facem

14 Ianuarie 2019

Ce rol are marketingul in succesul si strategia de crestere a grupului Olx Romania? Institutul...

​„Jocul seductiei dintre branduri si consumatori este din ce in ce mai mult un joc al nuantelor si al fineturilor” - Iulia Cornigeanu

​„Jocul seductiei dintre branduri si consumatori este din ce in ce mai mult un joc al nuantelor si al fineturilor”...

19 Decembrie 2018

Profesionistii romani care lucreaza in strainatate se confrunta, deseori, cu provocari care „tin in mare...

„Trebuie gasit mereu un echilibru intre instrumentele de cercetare moderne si cele traditionale in functie de populatia tinta si obiectivele de business la care trebuie sa raspunda cercetarea.” - Mihai Ciuta

„Trebuie gasit mereu un echilibru intre instrumentele de cercetare moderne si cele traditionale in functie de populatia tinta si obiectivele...

11 Decembrie 2018

Pentru profesionistii romani care lucreaza in strainatate, conditiile de lucru si competitivitatea sunt primele pe...

„E o cursa rapida in care e dificil sa tii pasul daca nu esti la curent cu verticala in care lucrezi sau nu-ti exploatezi la maxim platformele” – Radu Silaghi

„E o cursa rapida in care e dificil sa tii pasul daca nu esti la curent cu verticala in care...

07 Decembrie 2018

Profesionistii romani care dezvolta cu succes in strainatate campanii multichannel ne impartasesc din experienta lor...

Revista Marketing Focus a fost lansata de Institutul de Marketing  cu scopul de a aduce un plus de informatie, idei si resurse de marketing atat profesionistilor de marketing, cat si celorlalti actori si departamente implicate in livrarea performantei de marketing:comunicare si relatii publice, resurse umane, IT, financiar,  relatii cu clientii si nu in ultimul rand management. 

Aboneaza-te la revista Marketing Focus pentru a fi la zi cu resurse si informatii din domeniu.