Noutati

Conform studiului GlobalWebIndex, cea mai ampla cercetare a consumatorilor digitali realizata la…
Tema lunii aprilie la Marketing Focus este personalizarea in marketing digital. Personalizarea…
Intr-un context dinamic si in continua transformare, avem nevoie sa fim conectati…
Raluca Duta preia pozitia de Digital Manager in cadrul L'Oréal Romania, devenind…
Prima intalnire a comunitatii cursantilor si absolventilor inscrisi la programele de certificare…
Responsabilatea sociala isi face putin cate putin loc si in peisajul romanesc…
Generatiile mai in varsta sunt din ce in ce mai indemanatice tehnic…
Conform statisticilor si estimarilor GPeC impreuna cu principalii jucatori din piata romaneasca…
NNC Services, agentia cu peste 12 ani de experienta in marketing si…
Utilizatorii Cartelei Vodafone pot castiga un Mercedes-Benz C-Class Coupe, 4 carduri cu…
Pe 25 si 26 octombrie, REBELS AND RULERS, cea mai complexa conferinta…

Revista Marketing Focus a fost lansata de Institutul de Marketing  cu scopul de a aduce un plus de informatie, idei si resurse de marketing atat profesionistilor de marketing, cat si celorlalti actori si departamente implicate in livrarea performantei de marketing:comunicare si relatii publice, resurse umane, IT, financiar,  relatii cu clientii si nu in ultimul rand management. 

Aboneaza-te la revista Marketing Focus pentru a fi la zi cu resurse si informatii din domeniu.