Noutati

In 2019, 56% dintre romani au facut cel putin o achizitie online…
eMarketer si Starcom au dezvoltat Global Media Intelligence Report 2019, realizat in…
Creatorul celebrului model de planificare de business SOSTAC, PR Smith, a fost…
Romanii cheltuiesc cele mai mari sume in online pentru sejururi si servicii…
Romania este tara europeana cu cea mai ridicata mortalitate cauzata de depistarea…
Pe 17-18 octombrie, REBELS AND RULERS, cea mai relevanta conferinta de business…
Pe 25 octombrie expira Oferta Early Bird care aduce discount-uri semnificative, in…
Vineri, 11 octombrie, in cadrul Galei Biz PR Awards, Biz a lansat…
GPeC SUMMIT, evenimentul Anului in E-Commerce si Digital Marketing, aduce pe scena…
Experti internationali in marketing, branding, tehnologie si HR de la Heineken, Philips…
Realitatea augmentata si noile tehnologii sunt din ce in ce mai prezente…

Revista Marketing Focus a fost lansata de Institutul de Marketing  cu scopul de a aduce un plus de informatie, idei si resurse de marketing atat profesionistilor de marketing, cat si celorlalti actori si departamente implicate in livrarea performantei de marketing:comunicare si relatii publice, resurse umane, IT, financiar,  relatii cu clientii si nu in ultimul rand management. 

Aboneaza-te la revista Marketing Focus pentru a fi la zi cu resurse si informatii din domeniu.