Noutati

Pe 21 aprilie fost lansat evenimentul de referinta in e-commerce-ul romanesc –…
ICEEfest, cel mai mare festival dedicat Internetului din Europa Centrala și de…
Ultimul studiu realizat de EY, la nivel global, pentru Confederatia Internationala a…
Perceptia romanilor privind activitatea directorilor de companii pe retelele de socializare este…
Gadgeturile, robotii si sistemele inteligente au schimbat modul in care lucram si…
In mai, pe agenda oamenilor de marketing din Bucuresti ar trebui sa…
Un nou studiu global realizat de EY , From innovation to expectation…
Eveniment in premiera. Prima editie a Galei Anuale a Asociatiei Romane a…
La propunerea IAB Romania, specialistii companiilor TailWind Romania (operator al Project Agora)…
Ernst&Young a lansat in Romania editia 2016 a studiului „Generatiile urbane si…
Cat de mult s-a povestit despre martisor in social media si cum…

Revista Marketing Focus a fost lansata de Institutul de Marketing  cu scopul de a aduce un plus de informatie, idei si resurse de marketing atat profesionistilor de marketing, cat si celorlalti actori si departamente implicate in livrarea performantei de marketing:comunicare si relatii publice, resurse umane, IT, financiar,  relatii cu clientii si nu in ultimul rand management. 

Aboneaza-te la revista Marketing Focus pentru a fi la zi cu resurse si informatii din domeniu.