Noutati

La propunerea IAB Romania, specialistii companiilor TailWind Romania (operator al Project Agora)…
Ernst&Young a lansat in Romania editia 2016 a studiului „Generatiile urbane si…
Cat de mult s-a povestit despre martisor in social media si cum…
Justificata teama a parintior atunci cand copiii lor navigheaza pe internet are…
Impactul retelelor sociale asupra mediului de afaceri din Romania este tot mai…
Experienta oferita clientilor este aria pe care cele mai multe companii se…
74% dintre companiile din Romania utilizeaza retelele sociale pentru promovare, vanzare sau…
Institutul de Marketing inaugureaza anul in forta, cu un eveniment dedicat profesionistilor…
CSR sau Corporate Social Responsibility (responsabilitate sociala corporativa) inseamna contributia pe care…
Mai este o luna pana la Craciun, insa reclamele care au ca…
Patru nume grele in marketing online si optimizarea conversiilor vin, pentru prima…

Revista Marketing Focus a fost lansata de Institutul de Marketing  cu scopul de a aduce un plus de informatie, idei si resurse de marketing atat profesionistilor de marketing, cat si celorlalti actori si departamente implicate in livrarea performantei de marketing:comunicare si relatii publice, resurse umane, IT, financiar,  relatii cu clientii si nu in ultimul rand management. 

Aboneaza-te la revista Marketing Focus pentru a fi la zi cu resurse si informatii din domeniu.