Noutati

Relatia dintre directorii financiari (Chief Financial Officer – CFO) si directorii de…
Cum ramai in arena intr-un mediu hipercompetitiv in schimbare constanta? Cum faci…
Gigantii Facebook si Google redeseneaza noua ordine mondiala a business-ului si rastoarna…

Rebeli cu cauza

10 Mai 2015
1729 ori
Rebeli cu cauza In Piata Gheorghe a fost realizat de curand un…
Lansarea Festivalului International al Luminii in aceste zile a transformat Bucurestiul intr-o…
Care sunt prioritatile, strategiile si indicatorii de performanta pentru oamenii de marketing…
Pe data de 28 aprilie 2015, incepand cu ora 9:00, va avea…
Din aceasta primavara, Mihai Radulescu de la Stirile TVR se alatura colegei…
Lucrati in relatii publice? Afirmati-va ca profesionisti la nivel european! European Public…
Problemele dintre marketing si vanzari par endemice, iar cauzele multiple. De unde…
Agentia Interactions a lansat noi standardizate de eCRM si dialog cu consumatorii…

Revista Marketing Focus a fost lansata de Institutul de Marketing  cu scopul de a aduce un plus de informatie, idei si resurse de marketing atat profesionistilor de marketing, cat si celorlalti actori si departamente implicate in livrarea performantei de marketing:comunicare si relatii publice, resurse umane, IT, financiar,  relatii cu clientii si nu in ultimul rand management. 

Aboneaza-te la revista Marketing Focus pentru a fi la zi cu resurse si informatii din domeniu.