Noutati

Experienta oferita clientilor este aria pe care cele mai multe companii se…
74% dintre companiile din Romania utilizeaza retelele sociale pentru promovare, vanzare sau…
Institutul de Marketing inaugureaza anul in forta, cu un eveniment dedicat profesionistilor…
CSR sau Corporate Social Responsibility (responsabilitate sociala corporativa) inseamna contributia pe care…
Mai este o luna pana la Craciun, insa reclamele care au ca…
Patru nume grele in marketing online si optimizarea conversiilor vin, pentru prima…
Au mai ramas patru zile pana la Evenimentul Anului in E-Commerce –Editia…
Google a mutat publicitatea online pe strazile Londrei intr-un demers de testare…
HOSPICE Casa Sperantei lanseaza o noua campanie dedicata copiilor si adultilor care…
La inceput de toamna plina ochi de proiecte si termene limita, cu…
Marketing in direct sau promotii online? Aceasta a fost intrebarea si provocarea…

Revista Marketing Focus a fost lansata de Institutul de Marketing  cu scopul de a aduce un plus de informatie, idei si resurse de marketing atat profesionistilor de marketing, cat si celorlalti actori si departamente implicate in livrarea performantei de marketing:comunicare si relatii publice, resurse umane, IT, financiar,  relatii cu clientii si nu in ultimul rand management. 

Aboneaza-te la revista Marketing Focus pentru a fi la zi cu resurse si informatii din domeniu.