Noutati

Cu o experienta de peste 15 ani in marketing si comunicare, Antonela…
Sambata, 26 noiembrie, la Westminster, in capitala Marii Britanii, doi profesionisti de…
Adriana Tabac se alatura echipei EY Romania in calitate de director al…
Analiza geospatiala cu ajutorul SAP HANA SAP, liderul mondial pe piata de…
270 de proiecte ale companiilor, organizatiilor și donatorilor individuali din Romania au…
In 15 si 16 noiembrie 2016, un total de peste 1.000 de…
Daca anul trecut au fost nominalizate 170 de proiecte si initiative de…
Conform cifrelor furnizate de RomCard, in premiera pentru GPeC, valoarea platilor online…
Pe 15-16 noiembrie are loc, la Bucuresti, a 11-a editie anuala a…
Cine este primul roman certificat in customer experience si de ce intra…
GPeC aduce pentru prima data in piata de e-commerce din Romania conceptul…

Revista Marketing Focus a fost lansata de Institutul de Marketing  cu scopul de a aduce un plus de informatie, idei si resurse de marketing atat profesionistilor de marketing, cat si celorlalti actori si departamente implicate in livrarea performantei de marketing:comunicare si relatii publice, resurse umane, IT, financiar,  relatii cu clientii si nu in ultimul rand management. 

Aboneaza-te la revista Marketing Focus pentru a fi la zi cu resurse si informatii din domeniu.