Noutati

In 15 si 16 noiembrie 2016, un total de peste 1.000 de…
Daca anul trecut au fost nominalizate 170 de proiecte si initiative de…
Conform cifrelor furnizate de RomCard, in premiera pentru GPeC, valoarea platilor online…
Pe 15-16 noiembrie are loc, la Bucuresti, a 11-a editie anuala a…
Cine este primul roman certificat in customer experience si de ce intra…
GPeC aduce pentru prima data in piata de e-commerce din Romania conceptul…
Joi, 29 septembrie a.c., la Clubul Diplomatic Bucuresti, a avut loc cea…
Invitati internationali pe 5 octombrie la cea de-a XI-a Atelierele de Leadership…
Romexpo va fi la inceputul lui octombrie kilometrul 0 al industriei de…
Un studiu Bain&Company a relevat faptul ca marirea ratei de retentie a…
Fundatia Vodafone Romania a dat startul pentru inscrierile in programul „Voluntar de…

Revista Marketing Focus a fost lansata de Institutul de Marketing  cu scopul de a aduce un plus de informatie, idei si resurse de marketing atat profesionistilor de marketing, cat si celorlalti actori si departamente implicate in livrarea performantei de marketing:comunicare si relatii publice, resurse umane, IT, financiar,  relatii cu clientii si nu in ultimul rand management. 

Aboneaza-te la revista Marketing Focus pentru a fi la zi cu resurse si informatii din domeniu.