Doriti sa fiti parteneri cu noi?

Publicitate, proiecte speciale, sponsorizari - Eduard Stancu, Director dezvoltare - eduard@marketingfocus.ro

Digital Marketing, Mobile Marketing, New Media - Anca Macoviciuc - anca@marketingfocus.ro

Interviuri – Mihaela Pantea – mihaela.pantea@marketingfocus.ro

Evenimente - evenimente@marketingfocus.ro

Stiri, communicate de presa - redactia@marketingfocus.ro

Tehnologie

Cum a folosit ENGIE datele pentru o nouă abordare cu adevărat centrată…
Cum putem folosi mai bine datele pentru a lua decizii de marketing…
Potrivit estimărilor GPeC împreună cu principalii jucători, comerțul online românesc va crește…
Eforturile pentru a înțelege consumatorii și de le oferi cele mai bune…
Apariția virusului COVID-19 la începutul anului 2020, a produs schimbări fundamentale la…

Nu exista website perfect

28 Ian 2020
2185 times
Marketingul bine facut lipseste inca in crearea, dezvoltarea si mentinerea unor website-uri…
De fiecare data cand un nou instrument de marketing este validat la…
“Garbage in, garbage out” este celebra zicala englezeasca care ne atrage atentia…
Principala cauza pentru care companiile cu servicii B2B (business to business) pierd…
Corina Stanescu este Marketing Automation Global Platform Manager pentru compania Elsevier, parte…

Cui ii e frica de Big Data?

02 Feb 2015
2845 times
Ne e teama de Big Brother si pare-se ca si de Big…

Portalul Marketing Focus a fost lansat de Institutul de Marketing  cu scopul de a aduce un plus de informatie, idei si resurse de marketing atat profesionistilor de marketing, cat si celorlalti actori si departamente implicate in livrarea performantei de marketing: comunicare si relatii publice, resurse umane, IT, financiar,  relatii cu clientii si nu in ultimul rand management. 

Newsletter

Aboneaza-te pentru a fi la zi cu ultimele informatii din marketing.